0
0

تایم لاین : پشتیبانی

بخش پشتیبانی: گزارش خرابی

در هر کجای کار آموزش و تمرین تایم لاین به مشکلی برخوردید که نیاز به راهنمایی و یا گزارش مشکل دارید، کافیست از قسمت مربوطه برای رفع اشکال و یا دریافت کمک اقدام کنید و پاسخ دریافت کنید.

لطفا قبل از ارسال درخواست پشتیبانی به این موارد دقت کنید:

1- با انتخاب درست بخشی که در آن کمک احتیاج دارید، زودنر به جواب میرسید.

2- نحوه ی دریافت پاسخ را مشخص کنید و برای دریافت پاسخ باید تلفن دقیق و یا ایمیل معتبر ارایه کنید.

3- برای دریافت پاسخ و راهنمایی صبور باشید. بیاد بسته به نوع مشکل بین 6 ساعت تا 48 ساعت منتظر بمانید.

4- در هر نوبت فقط یک تیکت پشتیبانی شما در انتظار پاسخ خواهد ماند، لطفا از ارسال درخواستهای متعدد پرهیز کنید. در غیر اینصورت تمام درخواستهای شما ملغی خواهد شد.

پاسخگویی تلفنی امکان پذیر نیست. هرگز و اکیدا با تلفنهای استادان و موسسه تماس نگیرید.

 

لطفا ناحیه ای که نیاز به دریافت پشتیبانی دارید را انتخاب کنید:

ویدیو ها دو دسته هستند. آنهایی که از یوتیوب انتخاب شده و پخش میشوند، لازم است ابتدا وی.پی_ان دستگاهتان را روشن کنید و در صورت نیاز یکبار هم صفحه را رفرش نمایید.

کد فعالسازی به موبایل شما ارسال میشود. اگر درست وارد نکرده اید، مجدد اقدام نمایید. اگر پیغام “این شماره قبلا ثبت نام کرده است” داد، یعنی شماره را درست وارد کرده اید. یکبار دیگر درخواست ارسال مجدد کد را بدهید، اگر باز هم دریافت نکردید، در زیر در بخش “مطرح کردن سوال جدید”، نام و شماره ی خود را ارسال کنید.

اغلب ویدیوها زیر نویس انگلیسی دارند، برای فعال کردن آنها از قسمت پایین تصویر و سمت راست، تنظیمات اقدام نمایید. برخی هم ندارند که کاریش نمی شود کرد.

small_c_popup.png

از من بپرس، به من بگو...

سوالی اگر داری، نکته ای، و یا پیشنهاد کتاب یا وبسایت خوبی ...